1 augusit

Tja. Ja jag var inte bloggat på ett tag och det var för att jag inte palla men iallafall. Jag har varit i Leksand med min Bästis och vi hade as kul! skratta typ hela nätterna (kommer lite bilder snart). Idag var jag varit på en typ släkt träff eller aa..jag kände typ bara 5 st och jag prata bara med dem under hela kvällen men ändå, det var väl trevligt.
Så jävla jobbig den här veckan har varit. För det första har jag typ PMS och kommer explodera på min familj snart! och jag HATAR att ha mens och jag antar att det inte finns en ända kvinna i dagens samhälla som gillar att ha mens. Det är så sjukt jobbigt och alla killar hatar att prata om det men hallå vi tjejer ska få leva med det hela livet en vecka varje fucking måndag. JAG BLIR GALEN! Och för det andra är jag så är jag fortfarande på landet och har varit här i 4 jävla veckor. Så ni som klagar på att ni är på erat land i 4 dagar, håll käften! men som tur är så åker jag hem imorgon och ska sova hos andra halvan Mikaela som jag saknat fett mkt! och jag saknar Mimmi, Annika, Daniella, Erika, Ida, Lukas, Cajsa, lite Patrik xD och massa andra människor men mest saknar jag STOCKHOLM! stan, plattan, hötråget och allt! men snart kommer jag tillbaka och då blir det stan stan stan! shoppa shoppa shoppa!

Älskar dem här låtarna, eller vad säger du Pauline xD<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0