Även när solen lyser är det mörkt som natten

Haha idag vakna jag kl 2. Jag var så himla trött! I förr igår natt var jag vaken till halv 5 och vakna 10. Kände att jag verkligen behövde sova ut nu innan skolan börjar.


Jag börjar faktiskt tröttna på det här nu, jag börjar tröttna på allvar! Du håller inte va du lovar att du ska göra. Du finns inte där när man verkligen behöver. Du hittar alltid en ny "bästaste" vän. Du är för upptagen för att prata. Du förväntar dig att jag alltid ska finnas där för dig när inte jag får ett skit av dig. Du tar mig förgivet. Du tror att bara man ringer och frågar vad du gör så är allt bra. Du fattar inte att du sårar mig. Du tror allt är som vanligt. Du ser de du vill se.

Jag kanske inte alltid håller det jag lovar men jag rycker inte bara på axlarna och säger "aa men det som är gjort är gjort. Jag kan inte göra något åt saken nu". Jag försöker iallafall! Jag har en rikigt bästavän och det är Pauline, sen har jag några få som är mina närmaste vänner men dem betyder inte mindre. Jag försöker hitta tid för att prata och lyckas ofta. Jag tar INGEN förgivet. Jag försäkrar mig om att det är bra mellan mig och min vän. Jag ser när något inte stämmer.
Jag försöker iallafall, det är mer än va du gör.

Du är inte den personen som du var. Visst alla förändras, jag me. Men du..du har förändrast till någon jag inte känner och som jag inte vet om jag vill känna. Vill bara ha ditt gamla jag tillbaka, den jag kände och jag ÄLSKADE! När du hör den här låten borde du verkligen veta vem du är, vem det är jag skriver om... Det var våran låt men nu verkar du bara göra som men allt annat. Rycka på axlarna och säga: Jag kan inte göra något åt saken, det som är gjort är gjort..
Då har jag bara en sak till att säga dig om du tänker så: FUCK YOU!









Kommentarer
Postat av: poppe

Å vännen det här känner jag igen allt för väl ): Det är bra att du inte tar vänner förgivet men glöm inte bort att du måste vara förlåtande ibland. hoppas allt är bra Annars lycka till i din nya skola många kramar och<3 från poppe

2009-08-16 @ 16:11:51
URL: http://http://popperodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0