...

Ett val som förändrar ens framtid. Ett val du inte kan ändra på. Ett val jag kanske gjort fel. Ingen som vet hur det känns på insidan. Ingen som kan förstå vilket val jag gjort. Inget som jag kan ta tillbaka. Har jag förstärt allt? Allt jag drömt om så länge jag kan minnas. Har jag ingen chans nu? Det kommer inte bli den morgondagen det kunde ha blivit. Kommer inte se det som kunde ha blivit min vardag. Passar inte in vart jag än är. Jag är alltid udda hur jag än är eller hur jag än gör och nu är det försent att ändra på det. Dem har en bild av mig och dem kommer dem alltid ha. Hur jag än gör så har dem den kvar.

Känns som att jag vilket ögonblick som helt, allt kommer förvinna. Att jag kommer förlora allt. Allt och alla jag håller kär. Vill inte glömma, vill inte veta, vill inte vara. Allt jag är, är fel. Allt jag ser kommer förvinna.

Krama ens nalle, gråta så men börjar hulka, somna på en blöt kudde...det är väl sånt man får leva med...


Kommentarer
Postat av: poppe

men vänen den du är hur du är det som är så vackert med dig din humor, dit skrat. ditt leende, hur du är när du är arg eller lesn. allt det där är det som gör dig till den du är idag en snäll och omtänksam tjej som har en vanna att skrat och som har en Jätte fin sångröst. det är så jag ser dig och jag tro att många annra också gör det. det tycker jag är en Person man kan va stolt över att känna och att va<33

2009-08-27 @ 15:54:17
URL: http://http://popperodell.blogg.se/
Postat av: Bästavän

Sötnos, det är inte skolan som kommer spela någon roll. Du är en sån otrligt stark människa i dig själv, och din vackra sångröst och charm kommer att leda dig till idn framgång. Tänk inte på om du har gjort fel val eller inte, för inget blir bättre av det. Du kom in på musiklinje, det är inte em som helst som gör det. Kommer alltid finnas här för dig gumman, vad som än händer! <3

2009-08-29 @ 12:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0