HOME!



I'm home god damne it!  Så skönt efter 4 långa veckor
på landet. Igår åkte jag direkt
till Mikaela och sov där. Vi åkte hem till William med Patrik och hans kompis Sebbe. Vi träffa
lite folk där som var trevliga, Oskar var också där och honom har man ju inte sätt på länge.
Vi kom hem runt 02.00 och nu känner jag mig fett fattig!
Så fort jag kom hem fick jag först packa upp allt och tvätta och så vidare men sen när jag
la mig på min älskade och otroligt saknade säng och kunde verkligen inte hålla mina ögon
öppna! Imorgon blir det ingen speciell dag, ska nog bara vara hemma och chilla galet i min säng.

Jaja men nu tror jag jag ska ta ett varmt underbart bad! PUSS take care♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0