Kvällen är den bästa tiden på dygnet

Har nyss kommit in från en underbar promenad med Lovisa och Louis. Det var verkligen jättemysigt och skulle gärna göra det många fler gånger! Man har ju ändå många barndoms minnen kvar som aldrig försvinner! Nu vet jag inte vad jag ska göra. Pauline ska ringa mig när som och sen ska jag nog ta ett långt härligt bad!

Kvällen är den bästa tiden på dygnet. Då det fortfarande är halv ljust. Ta en promenad en skön sommarkväll. Gå ner till vattnet och se solnedgången, höra den få fiskmås skrik som fortfarande hörs i vinden. Se solen försvinna ner i vattnet, för att seda komma upp igen. Åka på resturang med någon du håller kär och ta ett glas vin och bara mysa. Sitta hemma och mysa i soffan framför en bra film. Gå ut och festa med kompisarna och ha galet kul. Gå på bio med din bästavän och snacka om filmen hela natten. Sitta på golvet med hunden i din famn och mysa. Det är därför jag tycker kvällen är den bästa tiden på dygnet

Nu ska jag kila iväg och hitta på något annat. Peace and love






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0