Måndag igen

Nu var det ett tag sen jag blogga! Ja i helgen var jag på landet med Annika och hade massa skoj. Orkar inte lägga ut några bilder men jag lägger ut en film hahaha den är såååå bäst! men iallafall jag och annika hade en jättekul och supermysig helg, iallafall jag. Taack Anki.  Idag är det som sakt måndag och en ny vecka. Jag trivs bara bättre och bättre på min nya skola. Alla människor är så himla härliga och sköna och det är verkligen kul att vara i skolan. Nu på kvällen var jag med Pauline. Det är skönt att träffa henne mkt nu. Vi måste ju börja vänja oss med att träffas mkt mkt mkt. Vi snackar om att hon kanske ska bo här en vecka men vi vet inte när. Det skulle vara bääääst. Kom ihåg Pauline, om 2 år drar vi! <3


Men nu ska jag sova. Skriver mer någon annan gång. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0