Måndagen 10/8

Tja tja alla. Idag ska jag åka till min gamla skola, haha ja det är sant. Ska träffa lite människor från min gamla klass. Isak, Anko, Oskar, Lukas, Wilmer, Patrik och kanske några till. Det kanske är sista gången jag träffar Isak innan han ska flyttar, buhu. Har ju känt honom i 4,5 år. Kommer verkligen sakna dig Isak. Sen ska jag typ till Patrik eller något.


Han är inte den människan du tror han är! Du vet inte vad han har sakt till mig. Jag vill verkligen berätta för dig på något sätt men jag är nästan 100% säker på att du inte kommer tro mig och varför skulle du? Du känner inte mig men om jag hade varit dig skulle jag ha velat veta men frågan är ju...om det överhuvetaget skulle göra någon skilnad. Hur jag än gör så hoppas jag att du en dag förstår vad han igentligen gör, jag kan nästan lova att han sakt det till fler flickor än mig. Hoppas du lever de livet du vill leva.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0