Min helg, min vardag


Jag älskar den här bilden på mig och Carro.Carro du är
bara för underbar! Älskar min klass as mkt.
Och ja jag håller i en ciss och nej jag röker inte, det är Carros.
Alla som känner mig vet att jag inte röker, så...


Tjaa. Igår sov jag hos Coco för första gången men säkert inte för den sista. På kvällen
drog vi hem till Simon med lite människor från klassen (My, Simon, Pluto, Totte, Carro, Emelie, Adrian, Simons kompis Jocke, Coco och jag. Jag hade en kul kväll, prata med lite människor som jag inte pratat med så mkt innan och det kändes verkligen jättebra. Jag och Coco vakna väl runt 11 och åt och sånt. Vi låg och drog oss jävligt länge men det var skönt som faan. Börja dra mig därifrån runt ett, halv två. Just nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Jag skulle ha träffat Daniella men hon orkade inte och nu försöker jag få tag i Annika men hon svarar inte, din BAJSKORV!

Jaja men ni får ha en super trevlig kväll, det ska jag försöka ha iallafall. KYSS och SMEK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0