Natt/Morgon


Shit asså, haha kl är 04.04 och jag måste nog sova. Imorgon eller idag vilket som så ska jag träffa Lina, fett länge sen nu gumman. Kommer bli så kul att träffa dig igen! Får ganska många komentarer på min blogg nu för tiden. Det är så jävla kul att höra att folk läser och uppskattar den. Blir alltid så glad när någon säger att den är fin eller att det jag skriver är bra. Det blir så jävla mkt roligare att skriva då! Släng gärna in lite mer komentarer på själva bloggen, när du väl läser den kan du nu säga något, hehe. Min syster har skaffat blogg nu också. Hon skriver inget på den än, hon ska börja när hon åker till England den 1 sep typ. Asså ja, jag vet att vi kanske bråkar mkt men jag kommer faktiskt sakna dig som fan! Det kommer bli kul att läsa din blogg men ändå, det är ju inte samma sak. Bara att sitta och prata på mitt rum eller ta en promenad...jag kommer sakna de.
Idag fick jag en riktig tanke ställare. Sara eller Axelia vilket som (min syster) åker ju till England i ett år om sakt och nu fick jag veta att min brosa kanske kommer flytta ut rätt omgående. Jag har ju alltid haft det i bakhuvet att jag kommer bli "ensam" kvart men nu när det verkligen kanske händer så..shit va ensamt det kommer bli! och Sara kanske kommer flytta ut ganska omgående när hon kommer hem. HALLÅ ska ni bara länma mig helt ensam kvar själv??

Åh jag önskar verkligen att jag kunde dansa. Jag suger på det, verkligen. Men shit asså det är så sjukt ballt! har alltid gillat hip hop dans eller street. Har haft det i bakhuvet att börja på det men jag är nog för otålig och för dålig, haha. Nä jag ska nog hålla mig till musiken, det är de jag verkligen älskar och typ det ända jag är någelunda bra på. Men det klart dem flesta gillar musik, inte alla med MÅNGA! för mig är musik allt! verkligen allt. Utan musik vet jag inte vad jag skulle göra. Jag skulle inte vara den jag är. Dem som känner mig vet att jag sjunger HELA tiden, jag tänker inte ens på det. Det är de som kommer bli så jävla kul att börja på ett musik gymnasium/teater. Hitta dem med samma intresse och älskar samma sak. Musik är verkligen min passion! Min största dröm (lite laim eller hur fan det stavas xD) men det är att stå på en scen och bara sjunga ut. En stor scen och kunna sjunga så människor får den känslan jag vil ge dem med den sången eller vad man ska säga. Jag vet jag är tönt men vafan alla har vi barndoms drömmar.

Men nu måste jag nog sova. PUSS och god natt eller god morgon

Bästa scenen från bästa filmen!
och musiken är GRYYYM!!! I LÖÖÖÖVE IT










Kommentarer
Postat av: poppe

Jag som har haft den stora äran att sjunga med Emelie vet hur bra hon är:) Det kommer gå as bra för dig i din nya skola vännen<3

2009-08-13 @ 21:38:58
URL: http://http://popperodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0