Nervööös!

Ja nu har den dagen kommit..back to school eller ska jag säga new school, here I came. Jag är verkligen jätte nervös. Känner mig så fånig, alla säger att alla är nervösa men det känns som att bara jag är det. Tänk om jag kommer sent eller förtidigt eller om jag gör bort mig eller vad fan som helst! Tänk om folk kommer titta snett på mig, tänk om ingen kommer gilla mig. Det är iallafall en "trygghet" att veta att alla är nya. Kommer känna mig fett mobbad,  folk kommer säkert gå två och två eller något så kommer jag helt själv och mobbad..man bah: Aa hej..fint väder eller något. Hoppas allt går bra iallafall, haha så ska jag ju ringa Lina efter och berätta hur det gick, om hon inte är på lektion xD

Nu ska jag gå och försöka sova, inte för att jag tror att jag kommer lyckas men ändå. Haha PUSS sweets







Kommentarer
Postat av: Lina

De gick ju faktiskt ganska bra i dag, de måste du erkänna!

2009-08-17 @ 19:50:50
Postat av: Anonym

Det gick helt okej :D

2009-08-17 @ 22:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0