Söndag 16/08


Saras eller förlåt Axelias mördar muffins xD Men dem var goda iallafall

Först av allt vill jag säga Grattis till min älskade Mamma!
ska inte nämna din ålder men haha aa. Hoppas du fick en fin födelsedag med oss i familjen, vi älskar dig! Jag förstår att jag är skit jobbig ibland men jag älskar verkligen dig. Det är du som håller ihop familjen och det måste verkligen vara jättejobbigt ibland men vi klarar oss inte utan dig. Du är den bästa mamman men kan önska sig, även om du är lite nojig imellan åt.

Idag har jag klippt gräset och kännat lite pengar. Känner att jag verkligen behöver lite pengar nu. Jag hade ju inget sommarjobb och känner mig lite fattig! men men jag ju fyllt år i sommar och har inte fått present av alla eller vad man ska säga, kanske får lite mer pengar där. Och så klipper jag gräset en gång i veckan typ och får pengar på de och till sist så får man ju snart studjebidrag.
Just nu tittar jag på Twilight, igen. Men snart ska jag väl ut och sola lite eller leka med hunden i trädgården med mamma och Axelia. 

Yippi, ikväll kommer min Bästavän hem! Jag har saknar dig såååå mkt. Jag känner att hon och jag har mkt att prata om och att det kommer bli en kort men rolig kväll! Jag vet att det är mkt som händer i ditt liv just nu Pauline och att det är skit jobbigt men jag ska göra ALLT jag kan för att hjälpa dig ur det här. Vi kommer klara det här tillsammans. Vi har gått igenom så mkt dem sista åren och det har alltid slutat bra. Så länge vi har varandra finns det inget som vi inte klarar. Jag kommer aldrig lämna din sida. Det ända som kan få mig att lämna dig är om ditt liv hänger på det eller om du en dag ber mig gå. Jag vill bara att du ska vara lycklig. Du lyser verkligen upp min dag älskling. Det är dig som jag kan ringa mitt i natten och gråta. Det är dig som jag vet aldrig kommer lämna mig ensam. 13 år vänskap och 4 år som bästavänner kan inte bara försvinna utan en JÄVLIGT bra andledning. Jag älskar dig, jag vet att jag säger det hela tiden men du kommer aldrig någonsin förstå hur mkt jag älskar dig! Du betyder mest i mitt liv. Kommer aldrig glömma när vi var små och lekte i din sandlåda eller åkte linbanan och jag var så kort att jag fick hoppa upp på den.
Från sandlåndn till graven älskling!<3 och längre ändå.

Skola imorgon, emelie börjar bli lite mkt nervös! Men det kommer nog inte vara så mkt imorgon. Förmodligen mest snack om studjebidraget och visa runt i skolan och sånt. Men ändå..*rädd* haha. VILL INTE ATT SOMMARLOVET SKA VARA SLUT :'(

Nu ska jag kila iväg och städa mitt rum lite och sen ska jag nog vara ute lite.
Kyss och smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0