Torsdag 20/9

Tjaa, nu känns det som att jag inte skrivit på ett tag men jag ska berätta lite om vad som hänt. Ja jag har ju börjat på gymnasiet nu och jag trvis bra. Har inte så bra kontakt med alla men alla är jättegulliga och trevliga. Dem jag var med mest idag och förmodligen kommer vara med är Coco ocj Karro. Igår var det mammas och pappas bröllops dag. 20 år, grattis!

Idag var det en ganska chill dag i skolan och jag var med Coco som vanligt och börja snacka med en tjej som heter Karro, jättegullig! Efter skolan drog vi och fika och träffa massa trevligt folk! På kvällen träffa jag Pauline. Det sluta med att det blev en ganska dramatisk kväll men hoppas verkligen att det löser sig snart!

I helgen drar jag till landet med Annika, det kommer faktiskt bli kul för att just Annika hänger med. Men jag skriver mer då för nu ska jag sova. PUSS ta vara på livet! man lever ju ändå bara en gång!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0