Vi sa föralltid...

Tjaa. Idag har jag inte gjort mkt alls. Skolan har väl börjat lite mer på allvar nu och det är väl bra på sitt sätt men på något konstigt sätt är det också kul. Det är dem i min klass som jag umgås med som gör lektionerna så jävla roliga. Skulle aldrig byta klass nu, älskar den. Ni i min klass är bara för underbara!


Vi sa föralltid men jag borde ha lärt mig efter så många år med skit att inte håller så länge och att vadsomhelst kan hända. Jag har aldrig mått som jag gör nu. Jag är lycklig för att jag håller på att få tillbaka konkaten med folk jag inte pratat med på länge. Jag är lycklig för att jag för en gångs skull gillar att gå till skolan. Jag är lycklig för att jag känner mig omtyckt, som jag inte gjort på länge nu.
Jag mår dåligt för att jag inte pratar med dig längre. Jag mår dåligt för att jag inte har träffat min älskade Mimmi på hundra år. Jag mår dåligt för att min syster snart åker till England ett år. Jag mår dåligt för att jag nästa varje kväll gråter sjöar och jag vet inte ens varför. Jag mår dåligt för att min underbara Erika inte mår bra och tillsist, jag mår dåligt för att jag inte vet om jag kan hjälpa min bästavän när hon inte mår bra.
Jag vet inte hur jag ska svara när folk frågar hur jag mår och jag vet inte vem jag ska prata med. Jag vet inte vem som skulle kunna förstå, förstå på riktigt.

Det sägs ju att tiden läker alla sår men om "vi" tar slut nu kommer det ta LÅNG tid att läka de såret.


NU ska jag gå och leka med min underbara bästavän. PUSS och ha en trevlig kväll.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0