Vill inte...

Tjaa. Jag kom just hem från teater med klassen/alla ettor. Efteråt fick vi snacka med alla skådespelare och det var faktiskt jättekul. Efter det drog vi nårga stycken till docken. Shit jag kommer bli tjcok om jag fortsätter så här xD äter på donken hela tiden, inte okej. Idag sluta vi jätte tidigt, efter lunch. Det var asnice och då drog jag till Ängkärr (min gamla skola), ja jag åker till min gamla skola ibland. Det var jättekul och träffade Erika, Daniella, Tobbe och massa lärare m.m. Daniella blev arg på mig för att jag stanna i musiken så länge med Zoran och Erika men det var ju min favorit lärare så wtf! men jag gjorde henne glad igen sen, hehe. Jag och Erika palla inte vara kvar så länge, så vi drog hem till mig och hade mys. Vi åt sen skulle jag ju på teater och här sitter jag nu!

Jag hatar att folk säger att jag har "problem", det får mig att låta cp. För en gångs skull vill jag känna mig som andra. Jag vill kunna säga att jag är som alla andra. Jag vill inte vara ett jävla särbarn. Känner mig så cp på läktionerna och det kanske jag är.




Kommentarer
Postat av: poppe

haha jag tro inte att du är cp vänen du är smart och snäll och har inga stora problem om det är någon som säger det så är det nog de som har problem i huvudet!. hoppas att du mår bra många kramar och<3 från poppe.

2009-08-26 @ 19:13:35
URL: http://http://popperodell.blogg.se/
Postat av: Pauline

Men älskade gumman, du är inte cp, och jag vill inte att du ska vara som alla andra, för då skulle inte du vara just DU! Och jag älskar dig precis för den du är, och det kommer jag alltid att göra<3 Du är du och dom är dom, och du är den underbaraste människan jag känner <3 älskar dig bästavän <33

2009-08-29 @ 12:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0