20/12 trejde advent

Shit det är bara tre dagar kvart till jul, TRE DAGAR. Helt galet. Känner ni julstressen?
Inatt sov jag hos min Mikaela och träffa hennes kompis Pontus från östhamar eller vad det nu var. Det var kul men det hände lite..äckliga saker rent ut sakt och önskar att jag bara kunde glömma de, fast..det kommer jag väl aldrig göra.
På sista tiden har det varit ganska rörigt. Mkt hemma med pappa, mamma och min mormor. Känner att jag behöver komma bort men min mamma litar inte på mig utan anledning. Jag vet inte hur jag ska få henne att lita på min igen och just nu är det så mkt som händer att jag inte har tid att tänka på det heller. Allt med jul, familjen, skolan, vänner, nya människor...känner bara att det snart blir kortslutning. Skönt att det är lov iallafall, det är verkligen efterlängtat!

Jag lyssnar sönder den här låten:

Kommentarer
Postat av: poppe

hahah pontus från östhammar honom har jag träffat en gånng för läng sen :)

2009-12-20 @ 19:26:09
Postat av: Emelie

Haha trevligt, trevligt. Ja han bor ju på Lidingö nu så du kanske träffar honom någon gång xD

2009-12-20 @ 19:44:45
URL: http://sweetsinger.blogg.se/
Postat av: poppe

ja efter som en av mina kompisar har också flyta till lidngö så kanske jag springer på honom när jag är och hälsar på men min kompis :)

2009-12-20 @ 21:41:57
Postat av: Pauline

älskar låten!!! Secondhand seranade in my heart <3

2009-12-20 @ 23:59:00
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0