31/12 2009 Nyår


Såhär ska jag fira nyår iår, hihi

Sista dagen som 2009. Shit va många minnen
, så mkt som har hänt på ett helt år. Så många nya människor man har träffat. Man har börjat på gymnasiet, killar som har kommit och gått, nya vänner, slappa dagar och stressiga dagar. Allt går så fort, det är helt galet.
Ikväll kommer Marjo med familj till oss och firar det nya året eller ska jag säga de gamla? men det brukar dem alltid göra. På 12 salget ska jag träffa Pauline, hon kommer förmodligen bli min nyårs kyss , hahahaha vad gör man inte för sina vänner hahah.
Åh jag älskar verkligen raketer, det har jag gjort den jag var liten. På nyår vill jag se allihopp på samma gång men det blir ju lite jobbigt hah.

Jaja nu ska jag nog hjälpa mamma lite. Gott Nytt År på er alla!!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Pauline

SÅKLART!!! Du blev min första kyss år 2010!! KÄNN DIG HEDRAD!!! hahaahha. Älskar dig gumman!!

2010-01-01 @ 02:12:13
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0