Förlåt då, hahaha


Hahaha nu är det långt mellan uppdateringarna känner jag
, haha.
Idag har jag varit ute och lussat med Lidingös lucia tåg hela dan. Det var både kul och tröttsamt. Jag gick upp typ halv sju och blev hämtat kl halv åtta. Kom hem runt fyra och har sjungigt nästan hela dan ochsöndag ska vi ut och lussa igen. Det är så kul för det är ett så härligt gäng och sköna tjejer så.
Jag kan inte fatta att det typ är en och en halv vecka kvart till JULAFTON! det är ju sjukt. Jag har inte köpt alla julklappar än men jag vet iallafall vad alla i familjen ska ha, kompisarna får vi se vilka jag har pengar till och vilka jag gillar mest, hahahaa skoja.

Nu ska jag städa mitt rum men uppdaterar iallafall en gång till ikväll!! Kyss och smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0