Fredag 25/12

Shit idag har jag nästan bara sovit. Prata i telefon från 1-halv 6 på morgonen, jag är så himla trött. Vakna första gången kl 11 för att det var så ljust i mitt rum och då var jag tvungen att väcka alla jag kände typ, hahah. Sen somna jag om och vakna först halv 4. Tror aldrig jag har sovit så länge förut.
Då blev jag ju lagom stressad eftersom att vi skulle få gäster idag och jag visste inte när dem skulle komma, vissta bara att dem skulle komma någon gång på eftermiddagen så det blev lite stressiggt. Fan iallafall klä på mig och sminka mig innan dem kom, som tur va.
Dems om kom var mammas barndoms kompis och hennes familj som jag har känt bokstavligen hela mitt liv.

Åhhh va jag vill se en riktigt läsklig skärckfilm. Herregud va underbart det skulle vara men jag vågar ju fan inte se någon själv, så mesig är jag. En vampyrfilm eller typ någon film med spöken eller andar, det skulle vara så underbart just nu.


Jaja nu ska jag kila iväg,
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0