Helt sjukt :O

Nu ska ni få höra något helt sjukt. Idag tycker iallafall jag att man kan vara lite extra finklädd och tog på mig en svart kläning som mamma köpte till mig som jag egentligen skulle ha haft på konsären men jag tyckte den var för tajt och jag kände mig super tjock i den. Nu idag när jag tog på mig den satt den för LÖST i midjan, asså jag skojar inte. Jag prova den för dyrkt en vecka sen. Jag tänkte men shit det här kan ju inte stämna. Så jag prova en annan kläing som jag prova samma dag som jag då inte ens kunde dra upp dragtjedjan på och nu fick jag på mig den. Asså hålla, fattar ni hur jävla mkt jag måste ha gått ner på EN vecka. Mamma sa att det kan ha att göra med "mens cykeln" och att man då kan sväla upp som fan. Jag vet inte vad jag ska tro men aja nu sitter iallafall kläningen as snyggt på mig! så jag är nöjd, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0