Jag tål det inte

Om det är någonting som jag inte klarar av så är det människor som hela tiden staffar nya parners! Asså hallå hur kan dem säga att dem är såååå kära och att det är "dig" jag har levet efter, du är den ända jag verkligen älskar och bla bla bla. Allvarligt om man skaffar en ny kille/tjej vanannan månda vet du ju fan inte vad man vill ha. Eller dem som säger att dem älskar efter vadå..hm låt mig tänka, två dagar. KOM IGEN då vet man inte vad älska är. Visst visa klickar jävligt fort eller kanske har varit på G as länge, men ÄNDÅ.

Till alla små flickor där ute som känner igen sig..skaffa ett liv

Kommentarer
Postat av: Pauline

Du har så rätt gumman! <3

2009-12-20 @ 23:57:32
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0