Lördag 26/12 Skön dag!


Jag och mitt syskonbarn på bilden

Kolla min blogg från början när jag starta den. Jävlar vilka flachback men får. Fick värsta sommarkänslan. Lyssna på alla låtar man hade laddat upp då, läste alla texter man skrivit och man kände dem känslorna man kände då. Och man jämför dem känslorna med hur man mår nu. Det är ganska kul att kolla tillbaka då och då.
Idag har jag legat länge i sängen, det är så skönt att bara få sova ut och inte göra någonting på dagarna. Nu på kvällen kom Cajsa, Fredrik, Andreas, Olivia och Nora och åt julmat, eller..ja Nora sov ju mest men ändå haha. Imorgon ska jag nog försöka hitta på något och inte bara ligga hemma. Kanske träffa Felicia eller någon.

Jaja nu orkar jag inte skriva mer. Pease and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0