Måndag 14/12


Kommer sakna de gänget

Jag har precis kommit hem från min näst sista Lucia uppspel. Känns lite sorligt för nu har man kommit in i gänget och börjat lära känna alla och det har varit superkul. Imorgon är det mitt absoluta sista lussande och hoppas det kommer vara de bästa!
När jag var på Lucia grejen ringde Marcus mig (min bror) och sa att min brors fru Cajsa just hade fått en liten till flicka. Jag är så GLAD! Äntligen, några dagar sen men lika välkommen.
Imorgon kommer min bror Anderas hem från U.S.A för att fira jul och det kommer bli superkul att träffa honom igen efter typ ett år.
Känner att det är ganska mkt i skolan nu. Alla försenade inlämningar ska in och det är jättemycket förberedelser inför konsären på torsdag. Det ska bli jättekul men det är så tråkigt att man bara får två billietter var. Jag ska bjuda mamma och min gamla musik lärare Zoran. Jag vet att han gärna vill komma och det är ju klart att han ska få göra de.

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaså! Så du är bloggerska! Det gör oss två! Mohaha! Aaaasbraa!

2009-12-14 @ 21:40:32
URL: http://lifeofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0