Måndag 27/12 Shoppa på mellandagsrean



Nu har kag vaknat, eller ja om jag ska vara helt ärlig så vakna jag kl 9
och kunde inte somna om men men. Haha även om någon försökte väcka mig kl halv 7 men lyckades inte, mohahaha.
Idag ska jag åka till stan och träffa Andrea och förmodligen Gabbi, Marina och Erika också. Ja ska iallafall lämna in mitt SL kort och få ett plus kort och shoppa galet idag. Ska bli skit kul att träffa alla dem. Andrea, Gabbi och Martina har jag inte träffat sen lovet börja och Erika har jag inte träffat på hundra år. Ska bli så himla kul. Ikväll ska jag på Cirkus Cirkör med alla små knattar i familjen Köhler. Ska också bli galet kul. Det är som en liten tradition att vi alla barn får någon typ av teater biligett eller liknade i julklapp som vi går på tillsammans. Så dem ska jag träffa halv 8 vid glodens tunnelbane stärrar.

Men nu måste jag smikna mig och liknade. Andrea kan
ju ringa när som helst och säga att hon är klar,
hahaha. Ha En Super Dag!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0