Superdag!!!

Jag har verkligen haft en superdag idag. Shoppa först med mormor, ja Andrea orkade inte komma in till stan och då kom igen annan heller och Erika hörde typ aldrig av sig men vi hade det super ändå.
Jag hitta 4 linnen, en ring och en väska, supernöjd!! Mormor hitta en tröja och en present till en av hennes vänner. När jag kom hem från stan skulle vi öppna Axelias julklappar som hon skickat, tyvärr kom dem försent. Jag fick en as ball västa, två halsband och en nyckelring som det stod "Love" på. Allt var så fint, tack så jättemkt!
Ikväll blir det fortfarande citcur citkör och så får vi se vad det är för någonting.

Jag skriver mer när jag kommit hem.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Axelia

:)

2009-12-29 @ 19:57:37
URL: http://axeliayork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0