Tisdag 1/12

Tjaaa. Idag har det varit en ganska bra dag. Nu, just nu kom jag på vad det var för speciellt med den här dan. Har tänkt på det hela dan och nu kom jag på de. För exakt ett år sen väckta mamma mig med att få höra att Mimmi hade dött. Ingen panik människor, det var min kanin men ändå. Kan inte fatta att det är ett helt år. Känns som det har hänt så mkt på ett år.
Hade sång prov vid 2 och jag var supernervös. Så klart så ska ju mina jätte "härliga" lärare göra det ännu bättre med att ta in en person som jag verkligen inte var berädd på, Pärsman. Har inget imot honom men jag var inte berädd på det och börja typ skratta åt allt, as pinsamt. Glömde några ord och tappa bort mig på vissa ställen. Jag blev inte nöjd, jag vet att jag kan göra hundra gånger bättre och det var inte min bästa dag. Kändes som att det gick såååå mkt bättre för dem andra men jaja man får ju flera chanser.

När jag kom hem hade jag fått en konstigt paket med posten. Det stod inte vem det var ifrån eller något. När jag öppna såg jag att det var något typ av klädesplagg och jag trodde helt ärligt att det var Axelia som hade skickat det men det log en liten vikt lapp där också det det stod.


"To You My Darling ♥
Jag älskar dig gumman!

Vet att du älskar ampyrer och när jag såg den
här tröjan så kunde jag inte låta bli att köpa den.
Det var tröjan jag tänkte ge dig när vi syndes sist
men glömde ju ge dig den. Hoppas du inte köpt en sån tröja.

Jag saknar dig och hoppas att du mår bra. Du vet att jag finns om det är något♥
xoxo din Lina


Ni kan ju bara gissa hur jävla glad jag blev. Inte nog med att jag älskar att få post utan att jag fick det här brevet också. Jag hoppade bokstavligt upp och ner, hahaha. Jag ringde upp Lina deräkt och tackade så jätte mkt. Tröjan var så jag. Jag älskar den, den är så fiiiin! Ni ska få se foton snart (Lina har speciellt gett ett önskemål om de) men inte just nu för jag ska duscha nu. hahaha.
Hoppas ni har haft en super dag så skriver jag snart. PUSS

Kommentarer
Postat av: Lina

De var såå lite!" Jag gav den till dig för att jag älskar dig!

Längtar efter bilden :P



<3<3<3

2009-12-01 @ 20:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0