Tisdag 15/12. Jobbig dag

Idag har det varit en lång och tröttsam dag. Fick gå upp typ kl 6 för att min brorsa skulle ha tenta typ as tidigt så det var bara att gilla läget. Förmiddagen var ganska lugnt, hade rytmik men våran as konstiga dans men annars var det väl okej. Åt lunch vid 11. halv 12 tiden och sen har jag haft rep i 4 timmar. Jag satt på en läktare i 3,5 timme av dem timmarna. Jag var så trött, irriterad, hungrig och allmänt PMSsig så jag märkte att det tyvärr gick ut över min klasskamtater, sorry. Imorong ska vi börja kl 9 och sluta 9 så det lär ju bli JÄTTEKUL, not. Kom hem vid halv sju och då hade jag inte ätit sen lunch. Åkte direkt till min sista lucia lussande vilket var lite sorligt. Men nu har jag äntligen ätit och jag är så himla trött. Nu ska jag läsa mitt sista kapitell i sista Twilight bocken, för jag måste lämna tilbaka den imorgon. Känner verkligen att jag har dragit ut på dem sista kapitelna ganska mycket, hahah.

Jaja, god natt på er alla och hoppas ni har haft en bättre dag än va jag har haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0