Tisdag 22/12

Älskar den här musikspelaren. Man kan köpa den på en hemsida när man köper en CD. Vill verkligen ha den man har inga pengar så..

Vad tycker ni om min nya design då? Inte mkt som är ändrat men kände att det var dax att ändra lite.
Idag har jag typ inte gjort någonting alls. Jag bara dagat hela dan  och nu på kvällen åkte jag till bror Magnus och titta på hans nya lägenhet och hans ex frus lägenhet
(haha vi byte julklappar också).
Efter det åkte vi till Marjo och Kristoffer och byte julklappar där med. Kristoffer gillar inte julen och dem firar inte jul speciellt mkt men hans två söner ÄLSKAR julen och därför ska dem komma till oss på juldan och då ska vi ha lite julmys.

Imogon åker min bästis till leksand:(( kommer sakna henne men som tur är så är hon bara borta i en vecka. Imorogn så ska jag förmodligen leka med Felicia och det kommer bli jättekul. Har inte träffat henne på länge nu, jag har saknat henne.

Men nu ska jag kila iväg. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0