Torsdag 24/12 Julafton

God jul på er alla! Jag vakna halv 11 och min mobil var bombad med God Jul sms och jag bomba folk med dem också. Det var ju omöjligt att missa att det var jul. Allt är klart och redo, granen är kläd, allt julpynt är framme, snön ligger djup och klapparna är under granen. Julen är härlig och jag tycker den är så mysig. Att vi skulle få så mkt snö iår hade jag aldrig vågat hoppas på. Det är ju sjukt, jag hade hoppats på kanske så att det täkte marken till julafton och kolla ut. Det är mer än va jag tror någon hoppades på.
Min julafton kommer nog se ut som de flesta andra jag varit med om. Kalle Anka kl 3, julklappar kl 4 och mat vid 6. Hjälpa mamma med det sista som ska göras och kanske göra sig lite fin till kvällen, om jag pallar.

Jaja nu ska jag duscha och klä på mig, see ya.
xoxo










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0