26 juli

Nu ska jag bara säga lite om 24 juli som var för två dagar sen. Då var det exakt ett år sen som jag börja mitt konfa läger och jag ångrar inte en sekund som jag var där. Det är verkligen något som aldrig glömmer. Det var en otroligt fin tid och nu är det bara att se framot och se vad framtiden har med sig.

Just nu är jag jätteglad faktiskt, allt känns så himla bra. Har varit så nere för allt med mitt konfaläger, att jag sabbat kontakten med många men nu känns det som att det kommer blir bra. Det känns också bra inför gymnasiet, träffa massa nya fina människor. Jag ska snart träffa min underbara bästavän, ska leka med henne i lexan i 2,5 dar. Jag ska träffa massa fina människor när jag kommer hem och allt känns verkligen jättebra.

Den 29-31 drar jag som sakt till Lexan för att träffa min bästavän och det kommer vara awsome! Längtar sjukt mkt gumman och vet att du gör det med.

Jaja nu ska jag kila iväg och pysla med något annat. PUSS ALLA SÖTA

Låten är till dig bästavän! lyssna på varje ord, den beskriver allt!!!♥





Kommentarer
Postat av: paola

åh, hälsa Edward Cullen!

2009-07-26 @ 20:09:27
Postat av: Emelie

Haha det ska jag paola:D

2009-07-26 @ 20:15:22
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0