Dax att vända blad

Vad ska man säga. Det blir inte alltid som man tänkt dig? Vänner som inte fans där, legar inne i sängen och tittat in i väggen..
Nu låter det som att jag är i värsta deppritionen men det är ingen fara, det går över antar jag. Jag har aldrig tror eller tyckt om kärlek. Litar inte på kärlek och vet att det aldrig slutar bra. Men då kom en person och öppna mina ögon och sa: Jag försöker inte se på det som kommer utan njuter av sitvationen. Det var exakt det jag gjorde, eller jag försökte. Inget varar väl föralltid antar jag, önskar bara att du kunde ha stannat längre. Men saken är den att jag vet att det kommer bli bra, förr eller senare. Tack till mina äkta vänner. Ni som bryr er och verkligen finns här och lyssnar på  vad mitt hjärta behöver säga!
Tack till Pauline, Mimmi, Erika och Daniella. Ni är mina små änglar och lyssnar alltid på mina små patetiska problem.


Låter är verkligen lite överdrivet depprimenande men ju mer jag tänker på det så passar den otroligt förvänande bra på mig och mitt liv som jag gått igenom.

Kyss och smek

Kommentarer
Postat av: Lina

tack för den!

har ja gjort något eller?!

2009-07-12 @ 18:19:11
Postat av: Emelie

Va, vad snackar du om?

2009-07-12 @ 21:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0