fin sommar kväll

Oj oj oj klockan är mkt nu men jag är inte alls trött. Har sovit nästan hela dan för att drömma mig bort. Drömde en sån underbar dröm inatt, försökte komma tillbaka till den men det var ju lika världelöst som att försökta lära katter flygga.
Dagen idag såg stort sätt likadan ut som gårdagen. Bada, leka med hund, gå över till grannarna en stund och äta...
Tiden går så långsamt här. dagarna tar sig sakta förbi och inget händer. Önskar och hoppas verkligen att Pauline snart kan träffa mig så jag kommer av den här ön, känner att jag behöver det. Känner för att gå på bio eller något, känner för att göra något kul. Men det är ju lite svårta när man sitter fast på en ön...Hoppas ni andra har det bättre än vad jag har det. Nu ska jag iallafall titta på en film och se om jag somnar sen. Vi hörres och vi sesses.

Just komentera gärna lite på min blogg om ni har lust. All kretik är välkommen xD
Puss 
 
                                                                                                                                    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0