Fredag

Tja, ja nu är man här på landet och gör inte så mkt alls...Sitter på mitt rum med datan och fixar lite saker. Har just packat upp allt och fixat min hylla som blev jättefin (bilder kommer sen). Idag har jag typ inte gjort något alls. Vakna av hunden som skällde åt oskan men braka på som faan. Sen åkte jag, mamma och pappa in till "stan" och handla mat och lite andra saker. Har badat också. De är det bästa med att vara på landet, man kan bada när man vill. Försökte få ner hunden och det gick ganska bra. Han kom ner en bit men sen tyckte han det var läbbigt, hahaha. Just nu kan man inte vara ute för det blåser som in i helvete. Men nu ska jag dricka lite kaffe och te men mamma och bror.
Puss Emelie


                          (gammal bild men är fortfarande nöjd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0