Min födelsedag


Idag fyller jag 16 år, hihi. Gissa vad man vakna av då. Nej inte "vacker sång" av min familj utan "vacker" sång av Mikaela Norén, hahahaha. Det var hon som ringde och väckte mig kl 10 och sjöng "ja må hon leva", hahaha tack gullunge<3 När jag vakna åt jag frukort på vår nya verande (den är inte klar men nästan!) och fick mina presenter. Locktång av mamma och pappa och smink kurs av syster Axelia och bror Marcus. Det var fina presenter och jag är mkt nöjd. Har fått massa fina sms och medelanden på facebook och grattat mig, tack så jättemkt det betyder mkt. En sak är dock lite synd, det kunde ju gärna vara lite bättre väder men man kan ju alltid hoppas att det blir lite finare fram till kvällen.
Jaja nu ska jag kila iväg. PUSS HA DET BÄST!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0