ord mot ord

Vad inte alls vad jag ska tro längre..vem ska man tro?
Du som jag verkligen älskade och du gav mig så mkt gläjde, var du verkligen så falsk?
Eller du som jag känt längre som säger att du finns här för mig..
jag vet inte längrre vem eller vad jag sak tro. Men en sak vet jag iallafall, jag vill inte ha dig längre. Jag vill inte ha dig alls. Jag trodde jag ville ha dig tillbaka men nu fattar jag hur många andra som jag kan få. Jag vill nog inte vara någons just nu. Det var nog bra att det blev som det blev, ser allt med nya ögon nu och du gav mig något du nog inte ville men som jag nu alltid kommer ha.
Men nu måste verkligen jag sova kl är 03.31.


PUSS & KRAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0