Regnin sommar?



Vafan..varför ska det regna på sommaren för?! Igår kom syster Sara och mamma hit till landet. Kommer vara lite roligare nu när Sara är här. Igår så var det någelunda fin värder och på kvällen var det spegelplankt på sjön, så jag och Sara bestämde att ro till andra sidan för att plocka smultron. AS GOTT! haha jag fick mer än Sara och hon blev fett sne!!
Kom precis hem från "stan" med Sara och pappa. Hände inte så mkt där. Sara köpte en västa till mig, jättefin! Taaack.
Jaja nu ska jag gå och vara social med mig kära familj. PUSS SWEETS hälsar

Kommentarer
Postat av: SolStolRacingTeam

Om du inte sett det än så....http://www.youtube.com/watch?v=TFkYQqdP1Lo

Kram från Isaks mamma

2009-07-07 @ 22:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0