Torsdag

Vakna för typ en timme sen, skönt men från och med nu ska jag be mamma väcka mig runt 11 så man hinner se lite av dagen. Igår var jag med mormor och morfar hela dan (hemlig resa, vi har gjort det sen vi barn var små och ville inte göra dem ledsen med att säga nej). Trodde vi skulle åka på något bad och så skulle jag få bada själv *kul..not* men det gjorde vi faktiskt inte. Vi åkte till Bålsta och shoppa!! Det var superkul. Mormor ville göra det för hon vet hur tråkigt jag har det här på landet och hon vet att jag ÄLSKAR att shoppa. Köpte två tröjor, en mascara och födelsedags present till mamma. Haha det var jättekul när mormor åt glass och morfar skulle smaka, han såg ut som en stor babis, hahahaha.

Idag har jag knappt gjort något eftersom att jag inte varit vaken så länge än, hehe. Men jag har ätit lite och spelar monoplo med mamma typ. Har ingen aning om vad jag ska göra nu. Kväll vet jag att jag ska ut och ro, som igår. Har bestämt att jag ska ro lite varje dag. Men tror inte det man det är faktisk ganska jobbigt och jag ror ca 40 min åt gången så det tar nog lite iallafall.
jaja nu ska jag kila iväg och hitta på något, hehe.

Take care!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0