Bästavän



Tack för att du finns här hos mig när jag behöver ditt stöd
Tack för att du litar på mig
Tack för att du kommer till mig när du behöver en bra vän
Tack för att du är den du är
Tack för att du får mig att se livet med nya ögon
Tack för att du är så underbar
Tack för att du gett mig den här chansen att visa vem jag är
Tack för att du inte skäms över mig
Tack för alla glada minnen
Tack för det du är till mig, en äkta vän
Tack för att du inte lämnar mig
Tack för att du alltid her med goda råd.
Tack för att du är MIN bästavän

Men tack, tusen tack för att jag fick lära känna dig! Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Emelie bästa vän <3

Aww gumman jag blir så glad glad glad!! Tack för att du finns, för allt DU gett mig! Vet inte vad jag hade varit om inte du fanns i mitt liv.

Älskar dig forever, det ska alltid vara du och jag!! <3

2009-06-25 @ 22:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0