Dalarna

Tja nu sitter jag här på mitt kalla och tråkiga land. Vi har just städat klart för idag, imorgon blir det mer. Jag fryser jättemkt, det är så kallt här...
Jag vill bara hem nu, det finns verkligen ingenting att göra här och jag kommer få vara här i tre veckor i sommar. Nu kommer jag bara vara här till på söndag men det är såååå tråkigt.
Det har bokstavligt regnat hela dan, jag orkar inte med de! ska det här vara sommarlov...svensk sommar eller..?
Saknar redan min bästis som är på sitt land och hon kommer vara där i två månader, vi kommer att åka till varandra i sommar på dem dagarna som hon inte jobbar på.
aja imorgon kommer famlijen Köhler, det kommer nog bli kul. Nu ska jag hjälpa mamma att diska.

Puss sweets

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0