Måndag

Det är verkligen nu på sommaren som alla lever livet, det är nu livet leker. Just nu är jag hos min älskling och vi ska snart gå och köpa glass med hans lillebror, gott. Hoppas verkligen att vädret håller i sig, jag måste hinna bli lite mer brun hahaha. Idag har jag verkligen varit med min älskling hela dan. Jag  ringde och väckte honom kl halv 10 för vi skulle egentligen åkta och bada med hans lillebror men det blev tyvärr inte så, men det gör inte så mkt för nu  ska vi ändå gå och köpa glass och jag ska tvinga honom att betala för mig glass, hahah jaa jag är en jättebra flickvän, haha. Iallafall sen när vi har gjort det ska vi sitta och mysa i soffan allihopp och titta på en mysig disney film, myyys. Jag älskar min pojke såå mkt. Jag kommer sakna honom så mkt för jag ska till landet och han ska också bort till sitt land och sin mormor eller vad det nu va, så vi kommer inte träffas på 3-4 veckor, snyft. Aja nu ska vi ut i det vackra sommar vädret och tjocka oss.

Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Köööööhler

hahahah det är sol och 30 grader varmt och ni ska se på film och dessutom betalar du inte ens glassen själv ;) då känner man ju igen dig i alla fall

2009-06-29 @ 16:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0