Söndag

Åh jag ÄLSKAR solen! Idag har jag solat, solat, blivit brun och badat med hundarna. Helt jävla underbart, så sjukt jävla skönt! Vädret kunde ju inte bli bättre. Idag har jag varit med Annika (igen, haha) och vi har bara varit ute hela dan, känner att jag har blivit lite brunare iallafall. Känner att det är dax att börja jobba lite på brunan. Imorgon får man veta vilket gymnasium man kom in på, stännande. Jag tror jag vet vilken skola  och har kommit in på men jag är inte säker än, hoppas hoppas hoppas!!! Det är ganska tråkigt hemma för ingen annan är det (förutom Annika). Men på torsdag ska jag åka till mitt land, AS TRÅKIGT! det finns verkligen ingenting att göra där. Det är på en ö i Dalarna med 11 hus..kul. Men jag kommer få träffa bästis en hel del i sommar tror jag. Saknar dig gumman!<3

jaja nu ska jag kila iväg.

PUSS sweets


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0