värme och sol


Tja, shit jag har inte skrivit på ett tag nu men helt ärligt har jag inte haft tid. Såg att Elias hade superkul med att skriva på min blogg, haha aja han är som min kusin så jag blev inte sur. Det är ju så skönt ute, shit det är ju as nice. Har varit med Annika och hundarna hela dan, sätt hundarna leka och bara sitta själv i solen och bara ha det skönt. JAG HAR KLIPPT MIG! nu är det kort kort kort. Alla komentera att jag hade så långt och det blir så jobbigt så jag klippte de, hihi. Och igår så träffade jag Denniz och prata med honom och sen kom DANIELLA OCH AMANDA! Åh flickor har saknat er! Saknar dig as mkt Daniella. Måste träffas snart! älskar ju dig.
I helgen blir det SHOPPING med mamma. Alla små flickor ska älska att shoppa, alla utom Annika för hon är inte normal på den punkten, haha. Men får se vad det blir, behöver ju en del saker.

Åh jag saknar Pauline så himla mkt. Hon är i Leksan på sitt sommarställa och kommer typ vara där till Augusit och jag saknar henne bajsmkt! Men vi får ses iallafall i sommar gumman!!<3

men nu ska jag ut med min älskade hund.
PUSS sweets






(Det är kortate än på bilden)



(Min bebis<3)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Super fint blev det gumman!

2009-06-25 @ 22:33:28
URL: http://alinafelicia.devote.se
Postat av: Anonym

Taack gumman:D<3

2009-06-25 @ 23:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0