ÄNTLIGEN!

Äntligen är det helg. Den här veckan har ju varit så SJUUUKT seeg. Nu är det iallafall helg och det kunde inte vara mer väl behövt. När som helst nu kommer Annika hit med sina föräldrar och ska äta middag här och så ska vi äta kräftor, GOOOOTT!
Idag har jag varit med mickis i hennes skolan och den skolan var seriöst as läskig! Det första jag får höra när jag kommer dit är att et jävla blatte gäng (missförstå mig inte. Jag har inget imot folk med invardrar bakgrund men dem här är folk som tycker dem är otroligt coola och uppkäftiga och några av dem är t.o.m svenskar och försöker prata rinkeby svenska...suuuck). Iallafall när jag kom dit så skrek dem fjortis till mig och jag blev GALET irriterad. Jag har inte blivit kallad fjortis sen typ i 8an men det är såååå irriterande för jag är inte de. Jag var "med" på hennes gympa och sen fick jag träffa Joel och Patrik som har gått i min förra skola men som nu går där. Har inte träffat dem från i början och imitten av sommarlovet, så det var kul. Efter det åkte jag och Mickis hem till hennes mamma och åt mat och jag sommna på hennes otroligt sköna och farliga soffa medans hon duschade, lite pinsamt.

Jaja det det blir ett kort inlägg nu men jag måste gå nu. Ha en SUPER HELG!! xoxo

Kommentarer
Postat av: Pauline

Håller meed!!! Så sjukt seg den har varit!!

HAHAHAHHAHAH DU?? FJORTIS??? :P Ska jag slå ned dom?? xD

2009-11-20 @ 22:18:53
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0