Fredagen den 13




Om jag ska vara ärlig så hade jag faktiskt glömt att det var fredagen den 13 tills jag kom hem nu. Jag har väl aldrig riktigt trott på sånt men lite otur har jag allt haft idag. Imorse så kom jag till skolan lite tidigt men jag tänkte skit samma. Kl 9 smsa jag Coco (20 min innan vi börja) och fråga var hon var någonstans, hon sa att hon inte skulle komma för hon inte mådde så bra. Då fick jag också veta att vi inte skulle ha någon engelska..DET VAR TYP MIN ÄNDA LEKTION! Jag hade sång också men jag fick vänta på att den börja i 2 TIMMAR!! aja..annars har jag inte haft någon speciell otur.

Ikväll ska jag och Bästis på teater, vi ska se bröderna lejonhjärta när dem har genrep! Kommer bli så awesome!!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Det VAR awesome bästavän, du får fixa biljetter till teater snart igen!! ;) puss älskar dig!

2009-11-14 @ 10:56:43
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0