Lördag 28/11

Idag har jag, mormor, morfar och mamma varit och stor handlat kan man säga. Så mkt mat!! massa fina saker till jul också. Om typ en timme ska jag, mormor och mamma baka lussebullar och pepparkakor med jul musik på, julmyyys. Kan inte fatta att det är första advent imorgon och lucia kommer bara närmare och närmare.
Jag träffa på Johnny och hans lilla hund idag när vi var och handla. Känner mig så taskig som inte kunde kommer på hans födelsedags fest som Mimmi och johnnys kompis Linnea har planerat. Jag ville verkligen gå men jag lova Annika att jag skulle komma på thanksgiving för typ 3 veckor sen så kunde ju inte bara säga några dar innan att jag inte kunde komma för jag hade blivit bjuden på en fest. Jaja jag sa till honom att vi fick ta och ses snart och hitta på något istället.

Den här veckan har varit så himla seeeg! Känns inte ens som helg. Har nästan inget planerat. Alla har typ åkt bort den här helgen känns det som. Och i fredags hade jag verkligen bestämt mig för att gå och träna. Varje gång jag verkligen har bestämt mig för det har det alltid hänt något. Jag har blivit sjuk eller något liknande så jag inte kan göra de. Så klart så blev det ju samma sak den här gången också. Igår tog jag svin sprutan och jag har onnnnt i min arm! Annika du får hjälpa mig ikväll med att bära mat, hahahah.

jaja nu ska jag kila iväg. Lägger upp bilder ifrån mitt bak och från min kväll sen!
kyss och smek

Kommentarer
Postat av: Pauline

vad härligt! Jag vill också baka pepparkakor!! :D

2009-11-30 @ 11:23:15
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0