Måndag 23/11 Det är bara en fas...

Mina dagar blir bara sämre. Jag vet inte vad som händer runt mig längre. Jag har ingen koll på något. Jag bryr mig inte om att le längre. Jag struntar helt i att skratta. Jag skämtar inte längre. Jag försöker le lite då och då men det känns bara fel. Dem tror att jag är depprimerad hela tiden och att jag är en sån människa men det är jag inte. Jag blir bara så när jag är där. Så fort jag är borta därifrån är jag mig själv, okej inte hemma då men jag tror inte dem ser de, jag tror inte dem märker de och det är bra. Dem ska inte behöva gå igenom det här igen, dem förtjänar bättre.
Allt är bara ett spel..ett spel som jag lärt mig spela och jag spelar det bra. Jag har lärt mig att se till att inte hon ser det för hon förkännar. Hon är den som jag vill se skratta, hon är den som jag älskar tills tidensände och hon förtjänar bättre än att se hur jag egentligen känner.

Ni som är här hemma, det är ni som får mig le, skratta och skämta. Ni ser mig för den jag är och ser bortom det ansiktet som ljuger och ser hur jag mår och bryr er. Tack till er, ni gör mina dagar bättre bara av att vara där.
Det kanske bara är en fas jag går igenom, eller?

Meningen med den här texten var inte att låta som värsta emo't utan att få ur mig det och jag skriver vad jag vill här!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Söta, älskade du! Vet att vi har snackat en hel del idag, men ändå, ville bara försöka säga. Du ärden underbaraste människan jag vet, och du vet mycket väl att fler än jag tycker det! Du är den som jag kan skratta tills jag får ont i magen med, men också den som jag bara kan ligga i knät på och gråta. Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig. Även om det är svårt, och det känns som att ingen känenr dig, så måste du kämpa, för jag vet vet VET att du kan klara det! Om du bara visar dem ditt rätta jag så kommer de att älska dig lika mycket som jag. Om du är ärlig mot dig själv, och är dig själv, så är du också ärlig mot dem. Och ärligheten varar längst, tänk på det! Det är bättre än att du visar ett ansikte mot dem som inte är sant, eller hur? Och kom ihåg mitt motto : "Du är du och jag är jag." All är olika, och så kommer det ALLTID vara!

Glöm inte bort vilken härlig människa du är, och visa alla det!

Jag älskar dig för den du är, och kommer alltid göra det bästavän <3

2009-11-23 @ 20:54:50
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0