Onsdag 17/11



Känner mig fett ensam just nu. Jag vet det låter as mobbad, det är bara så jobbigt
i skolan. Känns bara som att typ alla har hittat sin nya soulmate och jag känner
inte att jag kan ha gjort. Åtminstonde så känner igen så med mig och jag känner mig ganska utanför.
Dem umgås mkt på fridtiden också och jag skulle jättegärna vilja det också men jag måste ju träffa mina "gamla" vänner också, så jag inte tappar kontakten med dem. Jag vet bara inte vad
jag ska göra och jag får ångest hela tiden när jag sätter mig på tåget på väg till skolan men det är inte det att jag inte vill vara där eller har något imot det. Jag vet verkligen inte varför jag mår
såhär men jag gör det iallafall och det är jättejobbigt.

Jag får väl hoppas på bättre tiden...''/

Kommentarer
Postat av: Pauline

Det bli bättre med tiden gumman, och jag kommer alltid stå vid din sida <3

2009-11-19 @ 15:26:39
URL: http://shiningeye.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh. Känner också sådär! Har fått många vänner, men ingen riktigt nära.

2009-11-23 @ 20:27:24
URL: http://mkjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0