Onsdag 25/11


YEEY jag har äntligen låtan den och har den för resten av terminen!! LYCKLIG
haha kommer läsa ut den innan dig Pauline!

Idag har varit en bra dag faktiskt. Det blev lite känsligt på samhällskunskapen när vi prata om svenskar som var i Irak kriget men det gick över. Jag har verkligen tur som har såna fina vänner i min klass, tack till er. Eftersom att vi inte hade vår sista lektion idag (eos) så sluta vi redan kvart i 2 och då tänkte jag att jag lika gärna kan åka till ängkärr och hälsa på Daniella och alla andra där. Jag träffa alla söta lärare och elever där men jag prata mest med Zoran (min gamla musik lärare) och Daniella. Efter att hon hade slutat var vi tvungna att skynda oss för hon skulle åka till dokton och göra någon koll på sina ådror eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0