Slarvig

Jag vet att jag inte skriver alls mkt nu på sista tiden. Har inte haft lust eller ork att göra det, jaja nu kommer lite uppateringar. I lördags hade ju mimmi äntligen sin halloween fest och det var SUPERKUL! Jag hade verkligen en jätte kul kväll och alla sa att jag var jättesöt i min dräkt (små generad). Jag sov hos Philipe och vi kom typ hem till honom runt halv 9 på morgonen och sov bara till tolv men ändå var jag inte trött på dan, lite konsigt.

ÅHH jag längtar verkligen supermkt till helgen!! I måndags hade jag redan planerat hela min helg. På fredag ska Annika och hennes familj kommer hit på middag och äta kräftor. Det var ganska länge sen nu som jag träffa henne och det ska verkligen bli jättekul. På lördag ska jag först på dan åka och shoppa med Pauline för vi är typ desperat av nya kläder och jag behöver verkligen 2 par jens. Samma kväll ska jag på bio med mimmi och vi ska se NEW MOON!! LYCKLIG! och sen ska jag ha en riktig mys kväll med Felicia och Pauline. LÄNGTAR SÅ MYCKET!

Söndag ska jag också på lucia övning men det har jag varit idag också. Jag har börjat med det nu och det går riktigt bra och man får alltid en så härlig julkänsla av att sjunga alla jul sånger och det är så myss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0