This is it




Idag har jag varit med Lina på bio. Vi såg äntligen "This is it" och den va as bra! om han ändå hade fått spela upp allt, det hade blivit en så gryyym konsär.
Vi träffades jag och Lina kl 5 i kungshallen och åt mat, det var fett gått. Hahaha när vi satt där så såg Lina en kille som tydligen liknade James från Twilight asmkt, hann inte se men men. Filmen började kl 18.00 och höll på i två timmar. Det kändes verkligen inte som 2 timmar alls. Jag blev förvånad hur filmenvar men ända hade jag inte haft några förväntningar men jag visste inte alls hur filmen skulle vara men den var jättebra. Jag fick tårar i ögonen av låtarna mer än en gång.
När jag och Lina hade sakt hej då så smsa hon mig och sa att hon hade glömt att ge mig en present, hahaha så typiskt oss att glömma sånt precis när man satt sig på tåget, vi tar det nästa gång! Vi måste ses snart igen!

Nu har jag också bolak bilietter till New Moon. Saken är den att det hans bilietter kvart till preniären men det var skit dåliga plaster så det var inte värt de. Jag och mimmi ska därför gå på den dagen efter. Längtar!!


Kommentarer
Postat av: Lina

fan va ful man får vara!

2009-11-05 @ 15:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0