Underbar helg! 20-22

Gud vilken underbar helg jag har haft!! Jag tänkte på det och jag kom på varför den har varit så härlig. Under den här helgen har jag varit med ALLA mina absolut närmaste vänner och det tror jag att jag aldrig har varit på en helg förut.

fredan var jag med Mikaela på  dan och sen kom Annika på middag. I lördags var jag och shoppa massa fina kläder med Pauline. Jag såg NEW MOON med Mimmi på kvällen och den var SÅÅÅ BRRRRRA!!! och på kvällen sov och hos Pauline, felicia skulle ha kommit med hon blev tyvärr sjuk. Idag (söndag) vakna jag ju så klart hos Pauline och sen var jag på stan med Daniella och vi fika och shoppa lite. På kvälle har jag haft lucia träning och mormor och morfar har kommit hit nu och stannar tills långt efter jul.

Jag har verkligen haft en så skön helg. Jag har kunnat koppla bort allt och det var så skönt. Jag ska låta bilder tala fär sig själv. Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag.

Juste jag vill säga grattis till Mimmi som hade sin första modevisning i fredags och till att det gick så bra. Jag vill också säga grattis till Daniella och Filip som hade ett år i fredags.

Film förslag:
Lift as a house
New moon
Awake
She is the man
Step up 1 och 2
Interview with a vampire
A cinderella story

Köpt den här helgen:
Ett par jens
Två par läggins
En tröja
Armband
Två halsband
Fredag






Lördag
















Söndag







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0